0758.222.203  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi


Pentru ce se cere obligatoriu CNP-ul la inregistrare / trimiterea comenzilor online ?

O intrebare pe care multi clienti ne-au adresat-o in ultima perioada. Dar respectand legile si ordinele din Romania, conform ORDIN Nr. 2264/2016 din 26 iulie 2016  (va rugam dati click pe link si apoi dupa ce deschideti ordinul dati CTRLF si scrieti CNP, vedeti ca la a treia apasare veti gasi obligatia completarii CNP-ului) , C.N.P.-ul este obligatoriu pentru facturare, doar pentru facturare. Nu ne este usor sa prelucram comenzile mai ales daca modificati doar o cifra din CNP. Este dreptul d-voastra sa nu doriti sa furnizati CNP-ul si in acest caz puteti trece doar "-" .

Va multumim anticipat pentru intelegere !



Cum pot cauta un anumit produs in magazin? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 

Sunt persoana juridica. Pot cumpara? 

Da, Magazin Online AccesoriiDePetrecere.ro (Euromerx Pyrotechnic SRL) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda. 

Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? 

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. 

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez? 

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. 

Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. Va recomandam crearea unui cont pentru a urmari mai usor comenzile si pentru a avea acces direct la istoricul comenzilor efectuate.

Pot modifica o comanda lansata? 

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau telefonic. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.. 

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii privind disponibilitatea produsului , va rugam sa deschideti pagina produsului si sa va inscrieti adresa de e-mail. In momentul in care produsul va reveni in stoc veti fi notificat prin e-mail .

Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau folosind formularul de contact.



Intrebari privind livrarea comenzilor


Cand voi primi produsele comandate ?

Comenzile sunt trimise in 1-3 zile de la primire doar prin curier. Dupa ce coletul este predat curierului veti primi un e-mail de confirmare a trimiterii comenzii si detalii privind expeditia.


Cand voi putea ridica o comanda trimisa cu ridicare de la sediu ?

 Daca ati ales sa ridicati comanda din showroom , atunci cand produsele sunt pregatite, va vom suna si trimite un email cu data in care comanda se poate ridica.

Pentru detalii ne puteti contacta telefonic sau pe e-mail imediat dupa ce ati trimis comanda.



Care sunt taxele de livrare ?

Pentru livrarile in Bucuresti taxa de livrare este de 10 lei iar pentru livrarile in restul tarii, inclusiv jud. Ilfov, taxa de livrare este de 19 lei indiferent de locatia in care solicitati livrarea. Nu livram prin Posta Romana.



Pentru orice alte intrebari si detalii va rugam sa ne contactati telefonic la 0758.222.203.

  
  
  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?





  

  

Categorii produse

  

  
  


  
  



  
  
  
   
 
Informatii utile
Termeni si conditii
Despre noi
Politica de Confidentialitate
Politica de Cookies
Furnizori
Feed-uri RSS
 
Plata si livrare
Cum cumpar
Cosul meu
Metode de plata
Politica de returnare
 
Asistenta
Intrebari frecvente
PROTECTIA CONSUMATORILOR – A.N.P.C.
Contacteaza-ne
Sitemap
 
Cont client
Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi
Produse favorite
 
Recomandat AllShops Viziteaza magazinul Accesoriidepetrecere Ro pe ShopMania www.price.ro - your shopping expert Acest site este administrat de EUROMERX PYROTECHNIC SRL avand CUI: RO28957920, Nr.Inreg.Reg.Com: J40/9486/2011, Sediu: Bd.Iuliu Maniu, Nr.7, Sector 6, Bucuresti, Tel. Mobil: Numar cu tarif normal, din orice retea 0758.222.203 E-mail: contact@accesoriidepetrecere.ro.