Măsuri COVID-19

Stimați clienti,

           În contextul stării de urgență decretată în România, referitoare la pandemie, vă informăm următoarele:

  1. SC EUROMERX STORE SRL va continua să proceseze și să livreze comenzile primite atât online cât și telefonic sau pe e-mail. Fiecare comandă este la fel de importantă, indiferent de valoarea ei și va fi procesată cu seriozitate și atenție, clientul urmând să primească în cel mai scurt timp detalii legate de modalitatea și termenul de livrare.
  2. Personalul nostru va evita în urmatoarea perioadă contactele directe cu alte persoane, lucrând de acasă sau în cadrul companiei, în funcție de volumul de muncă, vom lucra in schimburi. Pe durata prezenței la sediul societății, personalul este instruit și va purta echipament de protectie, mască și mănuși, avănd la dispoziție dezinfectanți si soluții eficiente de curățenie și igienizare, evitând la maximum deplasările și contactul social.
  3. Curierii și șoferii care vin pentru aprovizionare sau urmează să încarce expediții, vor avea acces în interiorul companiei doar în baza unei programări prealabile și urmând o procedură strictă cu privire la conduita socială.
  4. Comenzile online vor fi procesate la fel de rapid și vor ajunge la destinație in 1-3 zile de la plasarea comenzii, oriunde in țară.
  5. Ne puteti contacta pentru detalii și comenzi la :

Tel: 0758.222.203 , 0771.353.062 , 0771.198.711, numere disponibile și pe WhatsApp, in intervalul 09-17, de luni până vineri. De asemenea ne puteți contacta și pe e-mail: office@accesoriidepetrecere.ro 

Mulțumim firmelor de curierat partenere Urgent Cargus și Bookurier pentru eficiență și profesionalism, toate coletele trimise de la începutul stării de urgență au fost livrate in 24 ore.